The small details that F@%k a picture up.

You know how you see what appears to be an innocent picture? look closer..the devil is truly in the details.

I see ghost peckers!

image5

He ain’t the only one enjoying a nice long inhale.

image4

This was almost cute.

image3

Make room for puppies…

image

Mother of the year!

1205238376motheryear11

9 Comments »

  1. Bella Said:

    ewww that man’s pecker looks just like his cats paw! i aint even mad at homie gettin slobbed on the beach, thats gangsterrrr lol and UGH! to that “mother of the year” why she got house shoes on too tho? i see em. yup sure do. and they’re dingy.

    • minista Said:

      Kitty paw pecker? Why not? Lmao! Yeah I peeped the dingy ass house shoes..but junior on the bed while mommy making amateur porn was the bigger infraction.

  2. Wilfredo Said:

    I second Bella on that slobbing business. Let me tell you, if it wasn’t against the law (Lewd and Lascivious Behavior and Indecent exposure, I think, although there’s nothing indecent about me *snicker*), I think commuting to work would be the hilight of one’s day. In the subway, they should have a couple of cars reserved for stress release only, and in the highway, they should have a “slow” lane, if you know what I mean. I would dare say that road rage would be reduced by 75%.*

    Moms has to be the least self-aware person in the world, apart from those crazy republicans.

    You guys know that what the monkey is sucking on is her own clit. Hey, at least we know the females would work on themselves if they were flexible enough.

    Hey, Min, I’m glad you’re back, man!

    *Not a scientific fact.

    • minista Said:

      @ Wil…good to be back thanks dude! How goes it?

  3. Wilfredo Said:

    Man, as usual, trying to find to blend that perfect mix tape, and always seeming to fall short. How was you vacation, dude? For the sake of all concerned, you need to dish.

    • minista Said:

      A week filled with Golf,titties and helicopter and jet ski rides. typical shit.

  4. Y’know, I was at OHN and I saw your name on a post and I said I wasn’t gonna click the link b’cuz I knew wasn’t nothin good gon come from it but I clicked anyway and now I hate myself…………I see dead penis!

  5. yeahisaiditworld Said:

    This shyd is just full of all sorts of sexshanigans!

  6. OMG Said:

    dam with tha baby in back, bet that bitch be on maury tomorrow talking some shit


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: