Who needs a chick with a donkey,when you can bone a real horse..

Psst..see this guy right here?  Other then the fact that he looks like he tries to bite his own farts and write his name on McDonalds windows with navel sweat…he also likes to fuck horses…
_rodell_vereen the horse fucking machineAlot! Because this wasn’t the first time he’s been caught.
…..Kenley said she noticed several weeks ago her 21-year-old horse Sugar was acting strange and getting infections again. She noticed things in the barn had been moved around — dirt piled up and bales of hay stacked near the horse’s stall at her Lazy B Stables in Longs, about 20 miles northeast of Myrtle Beach.
“Police kept telling me it couldn’t be the same guy,” Kenley said Wednesday. “I couldn’t believe that there were two guys going around doing this to the same horse.”
She spent several nights at the stables, which are about four miles from her home, but didn’t find anything. So she installed surveillance cameras, and when she reviewed the footage from July 19, she couldn’t believe she was seeing the same man doing the same thing to her horse.
Kenley didn’t call police because she was certain the man would come back to the stable, and she wanted to make sure he was arrested. So she staked out the barn and caught Vereen inside Monday night, chasing him to his truck and holding him with her shotgun until police came. { source}
Soooo not only is this nasty son of a bitch raping horses, he giving them infections and shit? really slim? Yo dick is that disease riddled that you burning horse pussy? Maybe you’re the same simpleton that started swine flu when you tried to fuck your pork chops. it takes a special type a dude to look at ANY animal and be like..”yeah..first chance I get,I’m hittin that”.

horse

Big ole ass and a long ponytail…maybe he thought he was in a rap video..::shrugs::

13 Comments »

  1. Ms.K Said:

    ok so this one kinda made me throw up in my mouth a little bit! That’s just nasty!

  2. Black Said:

    LOL, yous a fool for that one

  3. NeekRusher Said:

    How does a man prep himself to wipp on a horse? I mean wouldn’t the horse know that the dude is not a horse and kick his ball in his eyes?
    I guess Horse puss must be the bomb. Crazy world we live in

    • minista Said:

      I dunno @ Neek…push ups…5 hour energy drink and some rabies shots. Nigga prolly showed up with a condom and a pocket full of oats.

      • NeekRusher Said:

        Pssst ….that dude did the younger party man bull shit
        and went in that horsey ass with no hat.He put blinders
        on the bitch so she couldn’t see his ass,if she would had known
        it was him she would have kicked him signaling him to put the condom
        on. Hahaha bitch was drunk off oats.

  4. Bella Said:

    ewwwww!! im just as confused as you are… like how do you manage to give an ANIMAL an infection? ugh.

  5. luvlymskrissy Said:

    umm he wasn’t using protection that’s how the horse for an “infection”

  6. Lawdy, I just can’t do this shyd today for I’m speechless! What kinds twisted freekin’ cut-off by Gawd himself fukker would stick his dyck in a horse? That’s so damn nasty that I wanna shoot the news reporter for effin’ up my virginity! I wanna see the damn vid for I’m tryin’ to figure if it was male horse azz he was rammin’ or female horse vajajay. I couldn’t imagine it being the female horse for her shyd would swallow his azz whole like a tsunami off the coast of Indonesia! But I saw a vid where a man was gettin’ rammed in the azz by a horse and lemme tell you, it is not a pretty picture! Shyds just nassay!

  7. jaila Said:

    wow that’s crazy. horses are used to horse dick so this mf wasn’t doin shit. horse prolly slept through that shit. ladies remember that last lildick mf who had heart and tried to give u a short short man kongin? u just laughed and shooed his ass away like a kid “get on outta here boy trying to fuck with that lil shit. u play too much”.

  8. Gem Said:

    The infections…how did I miss that the 1st time I read this? Look at the tears welling up in his eyes. Prolly thinking ‘Only Sugar understands me’ n shit…

    • minista Said:

      No love is greater then a mans love for his horse..ask any cowboy. @ Gem

  9. Ms.K Said:

    this nigga ain’t nobody’s cowboy tho

  10. Sam Said:

    I like horses too an I’m nt mesed up I jar thnk theyr sexy, can’t help it yknw?


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: